×

Op Hemelvaartsdag (09-05) is ons kantoor gesloten.

  • Openingstijden : maandag t/m vrijdag van 8:30 uur tot 17:00 uur
10 jaar Tripolis Business Support

10 jaar Tripolis Business Support

Natuurlijk kan ik er deze maand niet omheen, ons 10-jarig bestaan. En natuurlijk ben ik daar trots op. Een jubileum zet aan tot terugkijken, tot mijmeringen, misschien wel tot tranen. Ik wil echter vooral vooruit kijken. We hebben ons jubileum aangegrepen om onszelf opnieuw uit te vinden waarbij vooral onze Ondernemersdesk centraal heeft gestaan. Onze naam is sinds kort officieel gewijzigd in Tripolis Business Support BV. Ik neem u even mee naar de toekomst.

Ondernemersdesk Voor de klanten met minder dan 10 medewerkers hebben wij enkele jaren geleden de Ondernemersdesk ontwikkeld. Daarmee hebben wij ons ook gericht op kleinere bedrijven en hebben wij een administratieservice geïntroduceerd. Wij verwachten dat over een aantal jaren enkele grote partijen in de Cloud actief zijn, die uw administratie verwerken. Nu nog doen wij dat graag voor onze klanten, maar als service en als basis voor onze kerntaak: deskundig advies. We volgen dus het hele jaar de ontwikkelingen van uw onderneming en niet meer na afloop van het jaar. We stellen geen jaarrekening samen, omdat niemand daarom vraagt. Hooguit een deponeringsstuk voor het Handelsregister en eventueel een rapportage op maat voor de bank. We hebben een contract gesloten met Exact Online voor de verwerking in de Cloud, zodat u op elk gewenst moment en waar u ook bent uw administratie kunt raadplegen. Met Kluwer hebben we een contract voor de verwerking van de fiscale informatie, eveneens in de Cloud. We communiceren met professionele partijen via SBR, een communicatietaal voor digitale informatie uitwisseling. We introduceren daarbij ook een klantenportaal, waarin u uw eigen documenten (zoals aktes, contracten en andere belangrijke stukken) op elk moment kunt raadplegen. Tripolis Business Support 3.0 is op 1 januari a.s. volledig operationeel.

Consultancy Wij blijven daarnaast een hoogwaardig adviesbureau. 10 jaar ervaring heeft ons een grote voorsprong op de concurrentie opgeleverd, maar die maakt zich nu ook op voor de toekomst. Onze projectenorganisatie is tot in detail uitgewerkt en gedigitaliseerd. Een van de moeilijkheden blijft de aanvoer van gegevens van onze klanten. Wij staan te trappelen om te monitoren, te analyseren en u te helpen om nog succesvoller te zijn. Maar onze klanten en hun accountants zijn nog niet allemaal zover dat we toegang kunnen krijgen tot de gegevens die we daarvoor nodig hebben. Continuous monitoring is het nieuwe Leitmotiv. Als klant 3.0 moet u een dashboard hebben waarop u de kritische succesfactoren vrijwel dagelijks volgt. Als u gaat sturen als u de jaarrekening ontvangt, bent u te laat. Wij gaan de komende maanden met onze klanten kijken naar de resultaten over 2014 en vooruit blikken naar 2015. Daarom Business Support. We ondersteunen u in de processen die niet tot uw core business behoren, zodat u daarin kunt excelleren. Na 10 jaar weten we hoe dat moet en kunnen we terugkijken op vele successen. Zonder het vertrouwen van onze klanten was dat niet mogelijk geweest.

Ik ben blij met de komst van Roel van Rie ter versterking van ons consultantsteam. Ik ben trots op het team dat voor u klaar staat. Daag ons uit met uw problemen!

Dank u voor uw vertrouwen in de afgelopen jaren en in de toekomst.

Rob 

Categorieën : Column Rob
Rob Kusters
Rob Kusters
Auteur

0 Reacties

Geef een reactie

Uw e-mail adres wordt niet publiekelijk gemaakt.